Jak reklamovat zboží
Reklamované zboží je nutno zaslat včetně popisu reklamované vady, kopie kupního dokladu a vašich kontaktních údajů.
Reklamační formulář ke stažení zde.
Záruka se nevztahuje zejména na vady:
- způsobené běžným opotřebením,
- vzniklé nesprávným používáním,
- vzniklé nesprávným skladováním nebo údržbou,
- způsobené mechanickým poškozením zboží,
- způsobené zásahem člověka či působením jiné síly,
- pokles kapacity baterie související s počtem nabíjecích cyklů.
Vadné zboží zašlete na:
(přiložte kopii dokladu o nákupu spolu s vyplněným reklamačním formulářem)
All mountain sport s.r.o. - Sidas.cz
Husitská 344/63
130 00 Praha 3
Při posílání balíku Českou poštou/kurýrem zadejte tel. +420 731 492 022.
Vyřízení reklamace
O vyřízení reklamace vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději do 30 dnů.
Zboží bude opraveno a zasláno na Vámi uvedenou adresu. V případě oprávněné, neopravitelné závady bude zaslán stejný nový výrobek nebo vrácena kupní cena.
Zboží Vám bude zasláno prostřednictvím dopravce, kterého jste si zvolil/a v původní objednávce, pokud nebude dohodnuto jinak.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.