Jak reklamovat zboží

Reklamované zboží je nutno zaslat včetně popisu reklamované vady, kopie kupního dokladu a vašich kontaktních údajů. 

 

Reklamační formulář ke stažení zde.

 

Záruka se nevztahuje zejména na vady:

  • způsobené běžným opotřebením,
  • vzniklé nesprávným používáním,
  • vzniklé nesprávným skladováním nebo údržbou,
  • způsobené mechanickým poškozením zboží,
  • způsobené zásahem člověka či působením jiné síly,
  • pokles kapacity baterie související s počtem nabíjecích cyklů.

 

Vadné zboží zašlete na:
(přiložte kopii dokladu o nákupu spolu s vyplněným reklamačním formulářem)

All mountain sport s.r.o. - Sidas.cz
Husitská 344/63
130 00 Praha 3

Při posílání balíku Českou poštou/kurýrem zadejte tel. +420 731 492 022.

 

Vyřízení reklamace

O vyřízení reklamace vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději do 30 dnů.

Zboží bude opraveno a zasláno na Vámi uvedenou adresu.  V případě oprávněné, neopravitelné závady bude zaslán stejný nový výrobek nebo vrácena kupní cena.

Zboží Vám bude zasláno prostřednictvím dopravce, kterého jste si zvolil/a v původní objednávce, pokud nebude dohodnuto jinak.

 


 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.