Jak vrátit zboží

Zboží lze vrátit do 14 dnů po převzetí zásilky. Prosíme o zaslání standardní poštou/přepravou, nikoliv na dobírku.

Lze vrátit jen čisté, nepoškozené a nepoužité/nenošené zboží pouze v originálním obalu/krabici (oblečení s původní visačkou) ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato. Původní balení, prosím, nepopisujte ani nepolepujte.

Pokud potřebujete jinou velikost nebo barvu, udělejte si prosím novou objednávku. Výměna není možná.

Prosíme o vyplnění formuláře odstoupení od smlouvy – ke stažení zde.
Po vyplnění jej, prosím, vložte jej k zásilce.

 

Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:

Mailstep hala D2 – Sidas.cz
Do Čertous 2760/10
193 00 Praha 9

Zpětné poštovné hradí zákazník. Vrácené zboží, prosím, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy!

Při posílání balíku Českou poštou/kurýrem zadejte tel. 724 865 015. Toto číslo slouží jen pro doručení do skladu.

Osobní předání na skladě v Horních Počernicích (Praha 9) není možné.

 

Vrácení peněz

Jakmile k nám zboží dorazí, vyhodnotíme stav zásilky (prodávající je oprávněn snížit vrácenou částku o částku odpovídající poškození nebo opotřebení vraceného zboží).

Peníze vrátíme na uvedený bankovní účet, v případě platby kartou vracíme zpět na kartu.

Peníze vrátíme do 14 dní od doručení zásilky.